Koji Karlo?

12:30



  • Karlo Zagorac je u stvari … ?
Čovek, vanzemaljskog porekla, sa zadatom misijom na planeti Zemlji.

  • Imaš vlog, “ Onaj Karlo “ , šta je poenta tvog vloga? 
- Vlog je moj lični kanal za obraćanje ljudima u video formi, samo iz razloga što veći deo naroda nema više živaca da čita. Poenta je jasna, imam potrebu nešto da vam kažem i tražim najbolji način da stignem do vas.




  •  Dosta nas je zapratilo tvoj vlog “ Onaj Karlo “ , u komentarima nailazimo na dosta podrške ali i na dosta neke “mržnje” i neke zavidnosti. Šta misliš zašto je to tako?

Zato što ne brišem komentare. Samo banujem one koje šire mržnju. Normalno je da postoje osobe kojima se nešto ili neko dopada i postoje osobe koje to nešto ne zanima i postoje osobe koje to nešto ili neko iritira iz nekih svojih ličnih pobuda I stavova. Mene je šira javnost iz 4 zemlje  regiona upoznali kroz rijaliti, u tom rijalitiju smo svi mi bili takmičari, publika se logično podelila, pa je svako od nas dobio “fanove” I “hejtere”, to je valjda normalno? U svakom takmičenju, navijaš za “svoje” ostale ne podnosiš, pogotovo ako su bolji od tvojih, nisam siguran baš da je normalno ali ajde neka bude tako, i to je bio način da stignem do vas.




  •  Šta je to u tebi što u nekim ljudima izaziva divljenje i poštovanje, a opet s druge strane ljubomoru i “hejt” ? 

To bi trebala njih da pitaš. Ne tražim divljenje od ljudi, poštovanje prija, mržnja i ljubomora ne prija ali mi završava besplatni PR . 
A šta to izaziva? Moji stavovi, razmišljanje, moja svestranst u umetničkim zanatima, moje realizovane ideja nekoga inspirišu I motivišu, a neke iritira taj moj mali lični uspeh. Kada kažem da inspirišu evo ga konkretan primer - Srbije I Beograda nije bilo na svetskoj mapi HAPPY proekta. Niko  iz regiona nije bio na toj mapi, to me je isprovociralo. Želeo sam da poručim celom svetu da nismo onakvi kakvim nas smatraju i želeo sam da i mi budemo neko ko širi ljubav i pozitivnu energiju i ako smo u velikim govnima. 
Posle naše Happy verzije, nastalo je još pedestak klipova u regionu, ponosan sam na to  Ili Vlog on je inspirisao sjajnog talenta Trikija da napravio svoj vlog “Tricky škola basketa”. Ima puno nekih mojih postupaka, rečenica koji su inspirisali mlade ljude, na to sam baš ponosan.


  •  Da li te ljudi prepoznaju zbog youtube-a? 
Prvenstveno me prepoznaju, zbog Velikog brata, zatim Vloga, Bloga, Fejsbuka I mog imidza. Kada me ne prepoznaju uživam.


  •  Da li i dalje tetoviraš ?
Da, naravno, često me to pitaju. Ljudi vide da ja svašta radim, pa misle da sam “opet” promenio zanimanje. Nikada nisam promenio zanimanje, ono je slobodni multimedijalni umetnik. 

Tetoviranje volim ali ne volim više da radim za džabe, samim tim u ovoj finansiskoj krizi nema puno posla, narod nema leba da jede a ne da se tetovira, tattoo je luksuz u današnje vreme. Imam dosta slobodnog vremena i popunjavam ga pisanjem, crtanjem, snimanjem, montiranje, dizajnom, šišanjem, komjuniti poslom. Od svega toga pokušavam da zaradim i dopunim  budzet i obezbedim normalan život svojoj maloj porodici, snalazim se i koristim svoje date talente kako znam i umem.



  •  Za kraj jedno klasično i vrlo često pitanje, a koje mene mnogo zanima, sta je za Onog Karla smisao zivota
Ispuniti svoju zadatu misiju, koja je sakrivena negde u mozgu, pronaći je, prepoznati, ispuniti I zatim umreti spokojno. Dokle god sam tu, nisam je završio, u ovom životu je moram ispuniti, ne želim opet igru ovu Iz početka. Citiraću jednog od mojih omiljenih blogera: Lestat Gianni - “Ovo je moje poslednje kloniranje”   


#

#onajkarlo   http://onajkarlo.com/

http://instagram.com/carlozagorac

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

My facebook pages

Baby Blue Art : https://www.facebook.com/Baby-Blue-Art-695679607133600/ Stay Different - Be Unique : https://www.facebook.com/Stay-Different-Be-Unique-541118539274150/?fref=ts Ustani-ne odustani : https://www.facebook.com/Ustani-ne-odustani-1563396403941562/?fref=ts

My PHOTOS

1st: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t1.0-9/11214292_10207829367322672_2898704300533855813_n.jpg?oh=cc2be7ad889710ff8782eed731460a24&oe=570EEC7E 2nd: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12009693_10207278509391568_2923864534697921068_n.jpg?oh=fea7ca219936878f5cf82236013590e3&oe=571AFA3E