Friendly piercing not so friendly

09:54




 Odlučila sam da sa vama podjelim svoje malo, pomalo nezgodno iskustvo.


  •   Volim tetovaže, volim pirseve, i svi oni koji me i malo poznaju, svjesni su koliko sam ja opsjednuta već pomenutim stvarima. Naime, imam pirsing na usni, a želja pored tog pirsa je bila da probušim septum. Dakle ovo :

Pirsing nosa je definitivno najučestaliji pirs, odmah poslije ušiju.

  •  Odlučila sam se za varijantu da mi pirs uradi neko ko je već " bušio " ljude, ali da ne mora biti neki  profesionalac, tako da smo moj drug A.Š. i ja došli jedno veče na ideju da mi on probuši septum  odmah sutradan.
 
  •   Otišli smo kupiti pribor, tačnije iglu, a s obzirom da se tu noć popila čašica više, kupili smo pogresnu  iglu, onu koja je bila manja nego pirs. To nismo primjetili tu noć, tek sutra, kada smo završili s  bušenjem.




  •  Pirs smo napravili u kafiću. Bilo je doslovno odbrojavanje do tri, i HOP, evo igle u nosu...tačnije kroz  nos. Nije bilo bolno, toliko, smo je osjećaj pomalo ružan....to kada igla prolazi kroz meso. (naježila  sam se dok ovo pišem, prisjećam se.. )
  •  Krenule su mi suze, jer je kao što već rekoh, osjećaj bio iritantan.. i to je sve izgledalo ovako:




Yup, ovo sam ja, u kafiću ... s iglom kroz nos, naslonjena na stolici :) 


  •   Pirsanje je bio najlaksi dio, muke su krenule kada smo trebali staviti nakit u nos... Primjetili smo da  nešto nije u redu, pirs je bio 2 mm veći. Pokušavali i pokušavali al nije išlo. Onda sam jedno vrijeme  sama pokušavala, u WC-u tog istog kafića.
  •  Odjednom, noge su počele da mi otkazuju, ruke da se tresu, lice da se znoji, pred očima je bila  magla...." and suddenly i felt nothing

 Vrućina koja me stigla u tom WC-u, moj adrenalin koji je jurio kroz tijelo kao maratonac, i sva ta  uzbuđenost oko pirsanja od strane A.Š, doprinilo je tome da se srušim i umalo padnem u nesvjest.

  •   Baš mi je bilo žao što nismo uspjeli da napravimo taj pirs. Ali ne odustajem....samo ovaj put, to ću raditi kod pirsera. Ovo nije toliko loše iskustvo, s obzirom da se dobro završilo, ali je svakako lekcija svima onima koji su napravili sličnu ili istu glupost kao i ja.






   I evo za kraj, dodaću par uputa koje trebate slijediti poslije pirsa nosa, bridga i septuma :

U periodu zarastanja niti jedan piercing:
- ne smije doći u doticaj s nečistom vodom ( bazeni, rijeke,…..)
- ne smije se dirati nečistim rukama
- ne smije se pomicati nakit
- izbjegavati solarij

Zarastanje traje u prosjeku 2 mjeseca i cijeli taj period se mora održavati i redovito čistiti.
Za čišćenje se koristi OCTANISEPT 2x , izvana našpricati oko piercinga i višak pokupiti čistim papirnatim ručnikom ili vatom, a za unutrašnje čišćenje našpricajte octanisept na štapić za uši i očistite područje oko nakita.

Obavezno pročitati tekst ” OPŠTE UPUTE ZA ODRŽAVANJE PIERCINGA I KOMPLIKACIJE”
Ako želite promjeniti nakit, vodite računa o tome da nakit bude sterilan, ne stavljati ništa drugo osim titana, hirurškog čelika i bioplasta, jer u protivnom može doći do neželjenih komplikacija.



Ivana Vidmar







You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

My facebook pages

Baby Blue Art : https://www.facebook.com/Baby-Blue-Art-695679607133600/ Stay Different - Be Unique : https://www.facebook.com/Stay-Different-Be-Unique-541118539274150/?fref=ts Ustani-ne odustani : https://www.facebook.com/Ustani-ne-odustani-1563396403941562/?fref=ts

My PHOTOS

1st: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t1.0-9/11214292_10207829367322672_2898704300533855813_n.jpg?oh=cc2be7ad889710ff8782eed731460a24&oe=570EEC7E 2nd: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12009693_10207278509391568_2923864534697921068_n.jpg?oh=fea7ca219936878f5cf82236013590e3&oe=571AFA3E