Razlog vise da odem iz Banjaluke

12:07



Banjaluka .. glavni grad Republike Srpske, i po nekima jedan od ljepsih gradova.
Moj rodni grad. Da sam ponosna nesto na njega, iskrena cu biti, i nisam.


  • Nekad je ovo bio stvar fin grad, s godinama i novim generacijama prerasta u ruglo. Sve ovo je postalo jedno vece selo, u kojem dominira kriminal, laz, kradje, svadje i sve se vrti oko para.



Jedna od stvari koje mi se tako ne svidja jeste malogradjanstvo i ovi konzervativani ljudi. Gledam po sebi, cesto naletim na razne komentare koji se ticu mog izgleda " sta je ovo, vidi joj kosu, vidi sta nosi .. vidi joj rupe u usima ... " .. do duse takve stvari se mogu cuti svuda po ulicama, ali opet ako je Banja Luka na glasu kao jedan urbani grad, zasto onda nema takvo stanovnistvo, zasto su ljudi toliko konzervativni i vide samo pravo.


Cesto dobijem kritiku kako sam " americki preorjentisana " ... sta bi to trebalo da znaci.. ??


To sto slusam neku drugu vrstu muzike koja ne spada u Grand produkciju ne znaci da sam americki preorjentisana, ili to sto cu obuci neke krpice i spojiti odjecu koja se nosi kao u zapadnim zemljama ... 
Do duse, svaka druga radnja poput Terranove, Caliope, New Yorker-a ima tu istu odjecu koju vidjate po stranicama kao sto su TUMBLR, WEHEARTIT, LOOKBOOK ... 

Zasto i vi ne budete svoji, zasto niste kreativni, zasto ako je invazija UGG cizama, zasto ih svi nosite, zasto ako u neku radnju dodju majice s animal printom zasto ih svi kupujete...?? A opet odakle sve to dolazi ... ?





  •  Jos jedna presmjesna stvar koja me fascinira kod ovih nasih Banjalucana, kad nemamo nesto sto drugi imaju mi kukamo kako smo zadnji u svemu, kako zaostajemo, kako ovo kako ono.... a evo primjer, dok nismo imali Mc Donalds svi su pricali o tome, sad kad se otvorio pljuju i govore kako je sranje hrana i prave grafite po gradu " I'm eating shit" ....

P-R-E-S-M-J-E-S-N-O!!!





Za mene, Banjaluka mi je postala premala. Zatvaraju se klubovi koji su donekle i bili kul, u kojima smo se mi manjina koja nismo toliko unazadjeni okupljali. Zatvorio se Dom Omladine. Zatvorio se DFK klub. Zatvorio se DFK pub. Ali je vazno da su se otvorile kafane, birtije ... koji ovde hvala Bogu ima na pretek.
Kastel takodje, satro hoce da ga renoviraju.... heeej renovirati tvrdjavu koja je jedina bila stara gradjevina ovde... koja je tu godinama i sad su nasli i to da kao obnavljaju.

I zakljucak, sta mi imamo u Banjaluci: jednu gospodsku ulicu, jedan park u kojem ima jedna velika staklena kocka ili ti ga Staklenac, dva tri kluba u kojem je svaki dan ista muzika, jedno 60 kafana, ... jedno kino, i kuglanu u koju ne ulazite ako nemate bar 20 km u dzepu. I to je otprilike sve. + zgrada vlade :D ( haha ) 

Eto, ja sad ne bi zeljela da me neko pogresno protumaci, kako se ja nesto prese**am ili puno pricam, ovo je prosto moje misljenje ... a isto tako vjerujem da ima onih koji se slazu s ovim.


















Ivana Vidmar

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

My facebook pages

Baby Blue Art : https://www.facebook.com/Baby-Blue-Art-695679607133600/ Stay Different - Be Unique : https://www.facebook.com/Stay-Different-Be-Unique-541118539274150/?fref=ts Ustani-ne odustani : https://www.facebook.com/Ustani-ne-odustani-1563396403941562/?fref=ts

My PHOTOS

1st: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t1.0-9/11214292_10207829367322672_2898704300533855813_n.jpg?oh=cc2be7ad889710ff8782eed731460a24&oe=570EEC7E 2nd: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12009693_10207278509391568_2923864534697921068_n.jpg?oh=fea7ca219936878f5cf82236013590e3&oe=571AFA3E